Tájékoztatás haszonanyag vásárló hasznosítók részére:
2023. július 1-jét követően a MOHU Hulladékgazdálkodási Zrt. szerződött partnerei vásárolhatnak haszonanyagot a koncessziós társaság elektronikus ügyintézési felületén, a Partner Portálon keresztül. A haszonanyag vásárló hasznosítók 2023. július 1. után csak élő keretszerződés birtokában tudnak majd rendeléseket leadni, a szerződéskötés folyamatosan zajlik az online ügyintézési felületen.
A keretszerződést hasznosítói engedéllyel rendelkező partner kötheti meg telephelyenként, HAK kód és hulladékcikkszámra, amely a MOHU cikkszámlistából választható ki. A MOHU-val kötött keretszerződés tartalmazni fog egy indikatív igényelt mennyiséget. Csak INCOTERMS 2020 szerinti FCA paritású szerződés köthető, előleg fizetéssel.
Fontos, hogy ennek a szerződésnek a megkötése semmilyen kötelezettség vállalást nem jelent sem a partner, sem a Koncessziós Társaság részéről.
A megrendelés folyamatáról a későbbiekben tájékoztatjuk a szerződött partnereket. A rendelések leadása július 1-től lehetséges.
A Partner Portál regisztráció folyamata itt olvasható.
Amennyiben a Partner Portálon történő regisztrációja során elfogadott ÁSZF-et szeretné újra megtekinteni itt teheti meg.