Lakossági ügyfelek részére
Lakossági ügyfeleinknek a szolgáltatás keretében személyes, írásbeli és telefonos ügyfélszolgálat is rendelkezésre áll, amelyeken keresztül intézhetők a hulladékgazdálkodási közszolgáltatással és számlázással kapcsolatos ügyek. Célunk, hogy minden igényt kielégítő támogatást nyújtsunk ügyfeleinknek, legyen szó szelektív hulladékgyűjtésről, lomtalanításról, a helyi hulladékudvar működéséről, zöldhulladékról vagy használt ruha leadásáról. Az intézhető ügyek részletes listája ITT érhető el. Területi szolgáltatód elérhetőségeit megtalálod számlád 1. oldalán, illetve irányítószámod és településed megadásával rákereshetsz a Területi szolgáltató keresőn keresztül, melyet itt érsz el:
Gyakori kérdések - Lakossági ügyfelek részére
Ki üríti a kukámat és mikor?
A hulladék elszállítását országosan a Területi szolgáltatók végzik, akikkel a kapcsolatot a Területi szolgáltató kereső segítségével lehet felvenni. A következőkkel kapcsolatban fordulhatsz hozzájuk: hulladékgazdálkodási közszolgáltatással kapcsolatos kérdések, hulladékszállítással vagy annak elmaradásával kapcsolatos kérdések, adatváltozással, szerződéssel kapcsolatos kérdések, szolgáltatással kapcsolatos panaszok kezelése és adminisztrációja, számlapanaszok felvétele. A Területi szolgáltatók ügyfélszolgálati irodáin intézhető ügyek részletes listája ITT érhető el.
Hogy érhetem el a Területi szolgáltatómat?
A Területi szolgáltatók elérhetőségei a következő módon érhetők el: személyesen a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási ügyfélszolgálati irodáinkban, melyek nyitvatartása ITT található. Telefonon és elektronikusan az illetékes Területi szolgáltató elérhetőségei a Területi szolgáltató keresőjében találhatók meg.
Lakossági bejelentés vagy panasz esetén kit kereshetek? (pl. kukatörés bejelentése)
A hulladékgazdálkodási közszolgáltatási résztevékenység keretében végzett szolgáltatással (lakossági házhoz menő kommunális, szelektív gyűjtés, valamint gazdálkodó szervezetek kommunális hulladékgyűjtésével) kapcsolatos kérdéseivel – úgy, mint szolgáltatás megrendelése, igénybevétele, szüneteltetése, vagy olyan szolgáltatás, mely többletdíj ellenében elvégzett (pl. : gyűjtőedény tisztítása, mozgatása) stb. – kérjük keresd Területi szolgáltatódat. A Területi szolgáltatók által kezelt ügyek részletes listája ITT érhető el. Területi szolgáltatód elérhetőségeit megtalálod számlád 1. oldalán, illetve irányítószámod és településed megadásával rákereshetsz a Területi szolgáltató keresőn keresztül.
Kit kereshetek számlázással kapcsolatos ügyekkel kapcsolatban?
A szolgáltatási ügyfélszolgálatok kiegészítéseként, 18 vármegyeszékhelyen található személyes ügyfélszolgálat a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj, vagyis a hulladékszámla kapcsán felmerülő kérdések kezelésére az alábbi ügytípusokban:Számlák helyben történő befizetése, Díjnet, e-számla, CSBM (csoportos beszedési megbízás) kezelése.
Hulladékgazdálkodási közszolgáltatási részletfizetéssel kapcsolatos kérelmek felvétele.
Ingatlanhasználói adatváltozással összefüggő díjhátralék beszedése érdekében folytatott adatváltozások kezelése.
Folyószámla kivonat, egyenlegközlő kiadása.
Számlamásolat, pótcsekk kiállítása.
Számlaegyenleggel, számlakorrekciókkal kapcsolatos bejelentések és panaszok felvétele.
Közszolgáltatási díjszámlázással kapcsolatos ügyek országos központi elérhetőségei:
Telefonon: +36 1 393 5099
E-mail-en: kukaszamla@mohu.hu
Adatváltoztatással és szerződéssel kapcsolatos kérdésekkel kihez forduljak?
Adatváltoztatással és szerződéssel kapcsolatos kérdésekkel fordulj a Területi szolgáltatóhoz, akikkel a kapcsolatot a Területi szolgáltató kereső segítségével veheted fel. A Területi szolgáltatók ügyfélszolgálati irodáin intézhető ügyek részletes listája ITT érhető el.
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre? (Utalás, Díjnet, CSBM)
A számlázással kapcsolatos részletes tájékoztató elérhető EZEN a linken.
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre? (Utalás, Díjnet, CSBM)
A számlázással kapcsolatos részletes tájékoztató elérhető EZEN a linken.
Hol találom az aktuális hulladéknaptárt?
A települések aktuális hulladéknaptárai letölthetőek a Területi szolgáltatók weboldalairól, amik a Területi szolgáltató keresőből érhetőek el.
Hol igényelhetek pót hulladékmatricát?
Hulladékmatricák kizárólag a Területi szolgáltatók személyes ügyfélszolgálati irodáin igényelhetők, melyek listája ITT érhető el.
Mi lesz a MÉH-telepekkel? Maradnak? Ha igen, mit vihetek be?
A MOHU-val leszerződött MÉH-telepek esetében, július 1-et követően is ugyanúgy be lehet vinni a hulladékot a MÉH-telepre, és az értékes hulladék átvételéért továbbra is fizetni fognak. A MOHU a MÉH-telep által fizetett pénzbeli ösztönzőről elszámol a teleppel, a nyilvánosan elérhető publikus listaár alapján. A MOHU-val szerződött MÉH-telepek listája és a leadható hulladékok típusai ITT érhetők el.
Hova vigyem a használt gumiabroncsaimat?
Magánszemélyek a hulladékudvarokban és a forgalmazóknál is leadhatják a gumiabroncsokat. A MOHU-val szerződött MÉH-telepek listája ITT érhető el.
Megmaradnak a textilgyűjtő pontok?
Igen, sőt egyre több textilgyűjtőt helyezünk ki, ahova a már nem hordott ruháidat, cipőidet és az egyéb textilhulladékokat (pl. függönyöket, ágyneműket) visszaviheted. A hozzád legközelebb eső gyűjtőpontot IDE kattintva tudod megkeresni.
Továbbra is leadhatom a használt sütőolajat?
Igen, a leadópontok továbbra is változatlanul működnek. A hozzád legközelebb eső gyűjtőpontot IDE kattintva tudod megkeresni.
Adatvédelem
Adatvédelemmel kapcsolatos ügyekben kérjük, az adatvedelem@mohu.hu elérhetőségen vedd fel a kapcsolatot.